COICA
Furkan Mustafa
2010-10-05 14:35:01 UTC
Arkadaþlar,

Türkiye'de internet sansüründen daha korkutucu birþey sözkonusu; *Amerika'da
internet sansürü*. Hemde (demonoid.com'dan aldýðým metne göre) dünya çapýnda
geçerli olacak bir sansür; Sitenin tamamen ortadan kaldýrýlmasý. Tabi
amerikada politik çýkarlardan çok kapital çýkarlar sözkonusu. EFF de yer
alan habere göre yasa þimdilik beklemeye alýnmýþ.

Yapabileceðimiz çok birþey olmasa da, durum vahim. EFF'de ilgili sayfalar :

* http://www.eff.org/issues/coica-internet-censorship-and-copyright-bill
*
http://www.eff.org/deeplinks/2010/09/victory-internet-censorship-bill-delayed

Furkan Mustafa
Ozgur Uckan
2010-10-05 18:37:08 UTC
Evet, Furkan Beye katılıyorum. Bu durumu izliyorum. Gerçekten vahim
gelişmeler. EFF bÃŒtÃŒn bunları izlemek için iyi bir kaynak. Yasa şimdilik
askıya alınmış durumda. Ama başka yasalar da gÃŒndemde. Bu konuda bir şeyler
yazdım. Yakında yayınlanacak. Sizlerle de paylaşırım.

Ö. Uçkan
Arkadaşlar,
TÃŒrkiye'de internet sansÃŒrÃŒnden daha korkutucu birşey sözkonusu; *Amerika'da
internet sansÃŒrÃŒ*. Hemde (demonoid.com'dan aldığım metne göre) dÃŒnya
çapında geçerli olacak bir sansÌr; Sitenin tamamen ortadan kaldırılması.
Tabi amerikada politik çıkarlardan çok kapital çıkarlar sözkonusu. EFF de
yer alan habere göre yasa şimdilik beklemeye alınmış.
--
Dr. Ozgur Uckan
ozguruckan-***@public.gmane.org
http://ozguruckanzone.blogspot.com