internette sansüre karşı panel
Nazli Meltem Yucel
2011-10-28 19:10:54 UTC
Biz Özyeðin Üniversitesi Fikir ve Münazara Kulübü öðrencileri olarak 22
Kasýmdan önce internette sansüre karþý bir panel düzenliyoruz. 16 Kasým
Çarþamba günü 13:00-15:00 arasýnda olacak panelin konuklarý tam
kesinleþmese de sizlerden de bunu duyurmak için yardým istiyoruz.
Online-broadcastingle herkese açýk bir panel olacak. Yardým ederseniz çok
seviniriz.

Teþekkürler,
Nazlý Meltem Yücel
Psikoloji Lisans öðrencisi
Deniz Tan
2011-10-31 14:22:33 UTC
Nazli hanim,
Duyuru konusunda mi yardim gerekiyor? Oyleyse tabii bizler de duyuralim. Onun disinda baska yardim edebilecegimiz bir konu var mi?

Iyi calismalar,
Deniz Tan

iPhone'umdan gönderildi
Biz Özyeğin Üniversitesi Fikir ve Münazara Kulübü öğrencileri olarak 22 Kasımdan önce internette sansüre karşı bir panel düzenliyoruz. 16 Kasım Çarşamba günü 13:00-15:00 arasında olacak panelin konukları tam
kesinleşmese de sizlerden de bunu duyurmak için yardım istiyoruz. Online-broadcastingle herkese açık bir panel olacak. Yardım ederseniz çok seviniriz.
Teşekkürler,
Nazlı Meltem Yücel
Psikoloji Lisans öğrencisi
Ali Rıza KELEŞ
2011-10-31 20:27:52 UTC
Evet bilgileri gönderirseniz çeşitli yerlerde duyururuz. Hatta gelip
katılmak da isteriz.

Kolaylıklar..
Post by Deniz Tan
[...]
Sansüre Karşı Ortak Platform E-posta Listesi
http://www.sansursuzinternet.org.tr/
--
Ali Rıza Keleş
Hasan Berkay Çağır
2011-11-01 17:24:41 UTC
Yardımcı olmayı çok isterim,küçük ama kullanışlı bir sitem var. Orada
duyurabilirim,başka şeyleri de değerlendirebiliriz.

İyi çalışmalar,
Post by Deniz Tan
[...]
28 Eki 2011 tarihinde 22:10 saatinde, Nazli Meltem Yucel
Berkay Çağır - deadfish.us <http://www.deadfish.us>