[Temsilciler] Hopa ve Metin Lokumcu | Ifade Ozgurlugu
Erdem Dilbaz
2011-06-03 13:19:10 UTC
Arkadaþlar;

Ýfade özgürlüðüne uygulanan fiziki sansür sonucu geçtiðimiz günlerde Mehmet
Lokumcu aramýzdan ayrýldý.

Sansürün her türlüsüne karþý durduðumuz ve ifade özgürlüðüne verdiðimiz açýk
destekten dolayý sansuresansur.blogspot.com adresinde de yayýmlanan bir
metni, giriþine bir ekleme yaparak, kendi sitemizde de yayýmlýyoruz:
http://www.sansursuzinternet.org.tr/dusunce-ve-ifade-ozgurlugu-haktir/

Sevgiler,
Bende account var hocam,
Bu yazýyý ve görseli geri planda bekletiyorum draft olarak. Ýtiraz gelmezse
eklerim.
Bence uygun. Ýtiraz yoksa, bunu sansursuzinternet.org.tr ye
ekletelim.
sevgiler
Mustafa Akgul
Þöyle bir giriþ yazdým;
*Düþünce ve ifade özgürlüðü bir bütündür. Düþündüðümüzü söylemek,
kendimizi ve dünyamýzý deðiþtirmek için düþüncemizi ifade etmek en temel
hakkýmýzdýr. Bizler, hoþumuza dahi gitmese, barýþçýl her düþüncenin özgürce
ifade edilmesini istedik, istiyoruz. Son yaþanan olaylara istinaden
Türkiye'nin her yerinde iletiþim özgürlüðünü, doðasýný, haklarýný koruyan
insanlara selamýmýzý gönderiyoruz. Düþüncelerini özgürce ifade etmek isteyen
herkesin yanýnda olduðumuzu bu vesileyle bir kez daha açýklýyoruz.
* erdem.
Merhaba Hocam,
Önerinizi ve yazýyý Türk Kütüphaneciler Derneði olarak deskliyoruz.
Ali Fuat Kartal
TKD Genel Baþkaný
Subject: Re: [Temsilciler] Hopa ve Metin Lokumcu | Ifade Ozgurlugu
Date: Thursday, June 2, 2011, 2:31 PM
Arkadaþlar selamlar;
Biz internet sansürü konusunda ifade özgürlüðünün devasa bir alanýný
savunmaya çalýþýyoruz fakat geçtiðimiz günlerde Hopa'da 'Su Haktýr,
Satýlamaz' diyen bir adam, Metin Lokumcu 'yok yere' hayatýný kaybetti.
http://sansuresansur.blogspot.com/2011/06/su-haktr-satlamaz.html
Önerim, fikir ve ifade özgürlüðünü savunmak adýna bu yazýyý Ortak
Platform'da da yayýmlamamýz ve arkasýnda durmamýzý öneriyorum.
Ne dersiniz?
--
Ben desteklerim. yaziya dokunmadan, kucuk bir on paragrafla, ifade
ozgurlugu temelinde, barisci olmak kosulyla her kesin, ifade, toplanma ve
protesto etme ozgurluklerin bir butun oldugu, bizim hepsine sahip
ciktigimiz altini cizebiliriz. Biz, savunulan gorusleri katilip
katilmadigimzdan ote bir hakký savunuyoruz.
Ote yandan, Anadolu yukselen bu tur cevreci, kitle orgutlenmeleri
selam durmak, eliizen gelen destegi verebilmek onemlidir.
Saygýlar
Mustafa Akgul
erdem.
--