(unknown)
kamrangunes
2011-05-16 09:14:18 UTC
Bende heppinize teşekkür ederim, gerçekten de inanılmazdı!
İnşallah sesimizi yeterince duyurabilmişizdir..

ichat: gunashev-***@public.gmane.org
msn: kamran-***@public.gmane.org
Mustafa Akgul
2011-05-16 11:19:36 UTC
Ben Ankara'da olmak zorundaydîm. Istanbul muthîs
olmus. Tum Turkiye'de 31 ilde etkinlik yapabilmek, hepimizin
gurur duyacagi bir etkinlik oldu.

Ama, BTK'nin bunun uzerine tavir degistirecegini ummayin!
Keske yapsa. Ne yaptiklarinin Acarer farkinda degil ki.

Uzun soluklu bir mucadeleye devam edecegiz. Her boyutta: yasal,
kulturel, kamuoyu ikna, siyasetcileri ikna.

Sorunu demokrasi, insan haklari, ifade ozgurlugu etrafinda
tartismanin yaninda, kalkinma, bireysel gelisme, is dunyasi
boyutlarini tartismaya katmaliyiz.
Ornegin, yurt ici profili, serbest ticarete karsi bir
uygulamadir.

Internet Yasamdir, Sansurlenemez!

Mustafa Akgul
Ozgur Uckan
2011-05-16 11:22:42 UTC
Mustafa Hoca'ya katılıyorum. Özellikle de iş dÃŒnyasının desteğini almak
konusunda. Gerçi kendisi bilir, bunun için on senedir uğraşıyoruz, pek
başarılı olamadık, belki artık değişirler bir parça...

Ö. Uçkan
[...]
SansÌre KarÅŞÄ± Ortak Platform E-posta Listesi
http://www.sansursuzinternet.org.tr/
--
Dr. Ozgur Uckan
ozguruckan-***@public.gmane.org