Ebru Baranseli
2010-08-23 19:00:26 UTC
Yaz sona ererken "internet, sansür, öneriler" baþlýklý bir toplantý yapmak
istedik.
Katýlým bu konuda konuþmak isteyen, önerisi olan herkese açýktýr.
Tarih: 27 Aðustos 2010 Yer: Santral Ýstanbul. Mekan katýlýmcý sayýsýna göre
belirlenecek. Saat: 19:00

http://ff.im/px0QZ

Ebru Baranseli
Sansüre Sansür
Fikirbaz.net
2010-08-30 09:45:16 UTC
Mailiniz ve bilgilendirdiðiniz için teþekkürler. Ankara'da olacak olan bir
toplantýnýza katýlmak isterim. Kolay gelsin, iyi çalýþmalar.

Tarih: 27 Aðustos 2010 Yer: Santral Ýstanbul. Mekan katýlýmcý sayýsýna göre
belirlenecek. Saat: 19:00

http://ff.im/px0QZ

Ebru Baranseli
Sansüre Sansür
Erkam Ali Dönmez
2010-08-30 12:41:02 UTC
Merhaba Ebru Haným,

Toplantý notlarý paylaþýlacak mý acaba? Gelmek istiyordum ama iþ yerinde
çýkan bir sorundan dolayý gelemedim, eðer paylaþýlýrsa benim gibi
gelemeyenler de yararlanabilirler.
*Sent:* Monday, August 23, 2010 10:00 PM
Tarih: 27 Aðustos 2010 Yer: Santral Ýstanbul. Mekan katýlýmcý sayýsýna göre
belirlenecek. Saat: 19:00
http://ff.im/px0QZ
Ebru Baranseli
Sansüre Sansür
__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 5407 (20100829) __________
http://www.eset.com
--
Erkam Ali Dönmez

mailto: eadonmez-***@public.gmane.org
tel: 0555 401 13 67

*http://karalamakaadi.tumblr.com/*
Ebru Baranseli
*Sent:* Monday, August 23, 2010 10:00 PM
Tarih: 27 Aðustos 2010 Yer: Santral Ýstanbul. Mekan katýlýmcý sayýsýna
göre belirlenecek. Saat: 19:00
Erdem Dilbaz
2010-08-30 22:46:49 UTC
Ebru;

Duyan da toplantýya katýlan 15 kiþinin toplantýdan sonra hep birlikte tatile
çýktýðýný sanýr!
Yok arkadaþlar, öyle deðil; Ebru Haným toplantý notlarýný paylaþacak,
çoðumuz yerimizde sayýyoruz : )

erdem.
*Sent:* Monday, August 23, 2010 10:00 PM
Tarih: 27 Aðustos 2010 Yer: Santral Ýstanbul. Mekan katýlýmcý sayýsýna