İnternet sansürüne savaş açalım
Lyuben Laskin
2012-02-07 21:56:19 UTC
Selamlar,

Size Bulgaristan'dan yazýyorum. Belki duymuþsunuz ki Amerika'daki
SOPA/PIPA'dan sonra þu anda interneti üstünde duran daha büyük bir tehdit
var: anti-counterfeiting trade agreement (ACTA). Þu ana kadar 22 Avrupa
ülkesi ve bir kaç Avrupa dýþý ülkelerý bu anlaþmayý imzalamýþ bulunmakta
(ABD, Avusturalya, Japonya, Güney Kore, vs). Bu anlaþmanýn bahane amacý,
sahtekarlýðý durdurmak. Gerçek amacý ise, müzik ve film indüstrilerine
internet içeriðinin üzerine monopol vermektir. Bu anlaþma sadece dijital
içeriði hedef etmemekte, büyük farmasötik ve tohum þirketlerine, küçük
üreticiler ve toplumun pahasýna büyük avantajlar vermektedir.

Avrupa insanlarýnýn bu tehlikeli anlaþmaya cevabý gecikmedi. Elliden fazla
þehirde 11 þubat 2012 tarihinde ACTA'ya karþý büyük protestolar olucak.
Bulgaristan'da yaklaþýk 10 þehirde protesolar düzenlenmektedir. Ben bizim
baþkentimiz, Sofya'da olacak protestonun düzenleyicilerindenim. Þu ana
kadar 45 000 (!) kiþi katýlýcaðýný doðruladý ve sayýmýz her gün artýyor.

Benim bilgime göre, Türkiye'nin ACTA'yý henüz imzalamamýþ olmasýna raðmen,
internet hala agresif bir þekilde sansürlenmekte. Bu yüzden, sizinle
iletiþime girmek istedim. Türkiye halkýnýn bütün Avrupa protestolarýna
katýlmasýný saðlamak için, bizim protestoyu organize eden grubun adýna
sizden yardým istiyorum. Amaçlarýmýz þunlar: (1) Türk halkýnýn diðer Avrupa
ülkelerinde yer alan protestolarý desteklemek, ve (2) Türkiye'deki internet
sansürüne son verecek güçlü bir hareketi baþlatmak için, Avrupa'da zaten
var olan güçlü öfke dalgasýndan faydalanmak.

Bize göre Avrupa ülkelerinin hükümetlerine bo konuyla ilgili baský
uygulamak için daha iyi bir zaman olamaz. Lütfen bunu okur okumaz benimle
iletiþim kurun.

Saygýlarla,
Lyuben Laskin
Bedri Özgür Güler
Lyuben Laskin
Ozgur Uckan
2012-02-07 22:49:34 UTC
Merhaba,

Elbette elimizden gelen desteği veririz. Zatem bizler de 11 Şubat'taki
global eylemle ilgili neler yapabiliriz diye konuşuyorduk.

18 Ocak internet blackout eylemine de destek vermiştik. ACTA'nın internet
için temsil ettiği tehlikenin farkındayız.

Aramızda konuşup size neler yapabileceğimizi iletelim.

Hepimize kolay gelsin

ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Lyuben Laskin
Selamlar,
Size Bulgaristan'dan yazıyorum. Belki duymuşsunuz ki Amerika'daki
SOPA/PIPA'dan sonra şu anda interneti ÃŒstÃŒnde duran daha bÃŒyÃŒk bir tehdit
var: anti-counterfeiting trade agreement (ACTA). Şu ana kadar 22 Avrupa
ÃŒlkesi ve bir kaç Avrupa dışı ÃŒlkelerı bu anlaşmayı imzalamış bulunmakta
(ABD, Avusturalya, Japonya, GÃŒney Kore, vs). Bu anlaşmanın bahane amacı,
sahtekarlığı durdurmak. Gerçek amacı ise, mÃŒzik ve film indÃŒstrilerine
internet içeriğinin ÃŒzerine monopol vermektir. Bu anlaşma sadece dijital
içeriği hedef etmemekte, bÃŒyÃŒk farmasötik ve tohum şirketlerine, kÌçÌk
Ìreticiler ve toplumun pahasına bÌyÌk avantajlar vermektedir.
Avrupa insanlarının bu tehlikeli anlaşmaya cevabı gecikmedi. Elliden fazla
şehirde 11 şubat 2012 tarihinde ACTA'ya karşı bÃŒyÃŒk protestolar olucak.
Bulgaristan'da yaklaşık 10 şehirde protesolar dÃŒzenlenmektedir. Ben bizim
başkentimiz, Sofya'da olacak protestonun dÃŒzenleyicilerindenim. Şu ana
kadar 45 000 (!) kişi katılıcağını doğruladı ve sayımız her gÃŒn artıyor.
Benim bilgime göre, TÃŒrkiye'nin ACTA'yı henÃŒz imzalamamış olmasına rağmen,
internet hala agresif bir şekilde sansÃŒrlenmekte. Bu yÃŒzden, sizinle
iletişime girmek istedim. TÃŒrkiye halkının bÃŒtÃŒn Avrupa protestolarına
katılmasını sağlamak için, bizim protestoyu organize eden grubun adına
sizden yardım istiyorum. Amaçlarımız şunlar: (1) TÃŒrk halkının diğer Avrupa
Ìlkelerinde yer alan protestoları desteklemek, ve (2) TÌrkiye'deki internet
sansÃŒrÃŒne son verecek gÌçlÃŒ bir hareketi başlatmak için, Avrupa'da zaten
var olan gÌçlÌ öfke dalgasından faydalanmak.
Bize göre Avrupa Ìlkelerinin hÌkÌmetlerine bo konuyla ilgili baskı
uygulamak için daha iyi bir zaman olamaz. LÌtfen bunu okur okumaz benimle
iletişim kurun.
Saygılarla,
Lyuben Laskin
--
Dr. Ozgur Uckan
ozguruckan-***@public.gmane.org
http://ozguruckanzone.blogspot.com
ITIROZGIZEP
2012-02-07 22:56:03 UTC
Post by Ozgur Uckan
[...]
şunlar: (1) TÃŒrk halkının diğer Avrupa ÃŒlkelerinde yer alan
protestoları desteklemek, ve (2) TÌrkiye'deki internet sansÌrÌne
[...]
herkese merhabalar (iyi geceler),

bir suredir izliyorum bu mail grubunu. konuyla ilgili bir seyler
yapabilmekten mutlu olurum ancak nasil bir katki sunabilecegim konusunda
fikrim yok. elimden geleni yapmaya hazirim, onerilerinizi bekliyorum.

selamlar,

winston churchill
Ozgur Uckan
Ozgur Uckan
2012-02-07 23:04:48 UTC
Şurada, benim de görÌş verdiğim, ACTA ile ilgili bir yazı var:
Bianet :: Nette SansÌrÌn Yeni Adı
#ACTA<http://friendfeed.com/search?q=%23ACTA>- Çiçek TAHAOĞLU
http://bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/135856-nette-sansurun-yeni-adi-acta#

ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Lyuben Laskin
[...]
TÃŒrkiye'deki internet sansÃŒrÃŒne son verecek gÌçlÃŒ bir hareketi başlatmak
Lyuben Laskin
2012-02-08 08:50:05 UTC
Merhaba,

Hýzlý cevaplarýnýz için teþekkür ederim. Ýki gün önce Türkiye'den bir kaç
arkadaþýmla Facebook grubu kurduk ve 150 kiþiye yakýn üyemiz var.
Bulgaristan'da Facebook'tan organize ettiðimiz protetestonun baþarýsýna
bakýlýrsa (artýk 50 bin kiþiyi aþtýk), bence ayný stratejiyi Türkiye'de
denemekte kesinlikle fayda var. Ýlk adým olarak bu grubu desteklerseniz,
amacýmýza çok deðerli bir katký olur. Grup ise bu adreste:

http://www.facebook.com/groups/213599152068812/

Lütfen bu gruba yeni üye eklememize yardým edin.

Sizin de gönderdiðiniz linkler için teþekkür ederim. Onlarý þimdi grupta
paylaþýyorum.

11 þubatta Türkiye'de büyük bir protesto düzenlemek için biraz geciktik,
yalnýz bu tarih kesinlikle son protesto tarihi olmayacak. Geçen mail'imde
de söylediðim gibi, Avrupa'da var olan öfkeden yararlanýp, Türkiye'deki
internet sansürüne de son vericek güçlü bir hareket kurmalýyýz.

Diüer tavsiye ve önerilerinizi bekliyoruz.

Lyuben Laskýn
Bianet :: Nette Sansürün Yeni Adý #ACTA<http://friendfeed.com/search?q=%23ACTA>- Çiçek TAHAOÐLU
http://bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/135856-nette-sansurun-yeni-adi-acta#
Özgür Uçkan
Hasan Berkay Çağır
2012-02-08 09:11:59 UTC
Merhaba,

Dediğiniz gibi 11 Şubat'taki eyleme Türkiyeyi de katmak için geciktik
fakat bir sonraki eyleme biz de toplanmak isteriz.

En iyi dileklerimle,
Hasan Berkay Çağır
Post by Ozgur Uckan
Merhaba,
Hızlı cevaplarınız için teşekkür ederim. İki gün önce Türkiye'den bir kaç
arkadaşımla Facebook grubu kurduk ve 150 kişiye yakın üyemiz var.
Bulgaristan'da Facebook'tan organize ettiğimiz protetestonun başarısına
bakılırsa (artık 50 bin kişiyi aştık), bence aynı stratejiyi Türkiye'de
denemekte kesinlikle fayda var. İlk adım olarak bu grubu desteklerseniz,
http://www.facebook.com/groups/213599152068812/
Lütfen bu gruba yeni üye eklememize yardım edin.
Sizin de gönderdiğiniz linkler için teşekkür ederim. Onları şimdi grupta
paylaşıyorum.
11 şubatta Türkiye'de büyük bir protesto düzenlemek için biraz geciktik,
yalnız bu tarih kesinlikle son protesto tarihi olmayacak. Geçen mail'imde
de söylediğim gibi, Avrupa'da var olan öfkeden yararlanıp, Türkiye'deki
internet sansürüne de son vericek güçlü bir hareket kurmalıyız.
Diüer tavsiye ve önerilerinizi bekliyoruz.
Lyuben Laskın
Bianet :: Nette Sansürün Yeni Adı
Post by Lyuben Laskin
Selamlar,
Size Bulgaristan'dan yazıyorum. Belki duymuşsunuz ki Amerika'daki
SOPA/PIPA'dan sonra şu anda interneti üstünde duran daha büyük bir
tehdit
var: anti-counterfeiting trade agreement (ACTA). Şu ana kadar 22 Avrupa
ülkesi ve bir kaç Avrupa dışı ülkelerı bu anlaşmayı imzalamış bulunmakta
(ABD, Avusturalya, Japonya, Güney Kore, vs). Bu anlaşmanın bahane amacı,
sahtekarlığı durdurmak. Gerçek amacı ise, müzik ve film indüstrilerine
internet içeriğinin üzerine monopol vermektir. Bu anlaşma sadece dijital
içeriği hedef etmemekte, büyük farmasötik ve tohum şirketlerine, küçük
üreticiler ve toplumun pahasına büyük avantajlar vermektedir.
Avrupa insanlarının bu tehlikeli anlaşmaya cevabı gecikmedi. Elliden
fazla şehirde 11 şubat 2012 tarihinde ACTA'ya karşı büyük protestolar
olucak. Bulgaristan'da yaklaşık 10 şehirde protesolar düzenlenmektedir.
Ben
bizim başkentimiz, Sofya'da olacak protestonun düzenleyicilerindenim. Şu
ana kadar 45 000 (!) kişi katılıcağını doğruladı ve sayımız her gün
artıyor.
Benim bilgime göre, Türkiye'nin ACTA'yı henüz imzalamamış olmasına
rağmen, internet hala agresif bir şekilde sansürlenmekte. Bu yüzden,
sizinle iletişime girmek istedim. Türkiye halkının bütün Avrupa
protestolarına katılmasını sağlamak için, bizim protestoyu organize eden
grubun adına sizden yardım istiyorum. Amaçlarımız şunlar: (1) Türk
halkının
diğer Avrupa ülkelerinde yer alan protestoları desteklemek, ve (2)
Türkiye'deki internet sansürüne son verecek güçlü bir hareketi başlatmak
için, Avrupa'da zaten var olan güçlü öfke dalgasından faydalanmak.
Bize göre Avrupa ülkelerinin hükümetlerine bo konuyla ilgili baskı
Mobil cihazımdan gönderildi

Berkay Çağır - deadfish.us <http://www.deadfish.us>
Lyuben Laskin
2012-02-08 09:15:20 UTC
Evet. Ama şimdiden yandaş toplamaya başlamak en iyisi bence. Bu arada,
aranızda group administrator olmak isteyen var mı?
Post by Ozgur Uckan
Merhaba,
Dediğiniz gibi 11 Şubat'taki eyleme TÃŒrkiyeyi de katmak için geciktik
fakat bir sonraki eyleme biz de toplanmak isteriz.
En iyi dileklerimle,
Hasan Berkay Çağır
Post by Ozgur Uckan
Merhaba,
Hızlı cevaplarınız için teşekkÃŒr ederim. Ä°ki gÃŒn önce TÃŒrkiye'den bir kaç
arkadaşımla Facebook grubu kurduk ve 150 kişiye yakın ÃŒyemiz var.
Bulgaristan'da Facebook'tan organize ettiğimiz protetestonun başarısına
bakılırsa (artık 50 bin kişiyi aştık), bence aynı stratejiyi TÃŒrkiye'de
denemekte kesinlikle fayda var. İlk adım olarak bu grubu desteklerseniz,
http://www.facebook.com/groups/213599152068812/
LÌtfen bu gruba yeni Ìye eklememize yardım edin.
Sizin de gönderdiğiniz linkler için teşekkÃŒr ederim. Onları şimdi grupta
paylaşıyorum.
11 şubatta TÃŒrkiye'de bÃŒyÃŒk bir protesto dÃŒzenlemek için biraz geciktik,
yalnız bu tarih kesinlikle son protesto tarihi olmayacak. Geçen mail'imde
de söylediğim gibi, Avrupa'da var olan öfkeden yararlanıp, TÃŒrkiye'deki
internet sansÌrÌne de son vericek gÌçlÌ bir hareket kurmalıyız.
DiÌer tavsiye ve önerilerinizi bekliyoruz.
Lyuben Laskın
Post by Ozgur Uckan
Bianet :: Nette SansÌrÌn Yeni Adı
#ACTA<http://friendfeed.com/search?q=%23ACTA>- Çiçek TAHAOĞLU
http://bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/135856-nette-sansurun-yeni-adi-acta#
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Lyuben Laskin
grubun adına sizden yardım istiyorum. Amaçlarımız şunlar: (1) TÃŒrk
halkının
diğer Avrupa ÃŒlkelerinde yer alan protestoları desteklemek, ve (2)
TÌrkiye'deki internet sansÌrÌne son verecek gÌçlÌ bir hareketi
başlatmak
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Ozgur Uckan
Post by Lyuben Laskin
[...]
SansÌre KarÅŞÄ± Ortak Platform E-posta Listesi
http://www.sansursuzinternet.org.tr/
Beril Aydingor
2012-02-08 15:19:53 UTC
Merhabalar,
Öncelikle geç cevap verdiðim için özür dilerim.Bende bir lise öðrencisi olarak internet sansürüne karþý yapabileceðim her þeyi yapmaya hazýrým.Bunu paylaþtýðýnýz için de ayrýca teþekkürler:)
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
Subject: [Topluluk] Re: [Topluluk] Re: [Topluluk] Ýnternet sansürüne savaþ açalým
From: lyubenlaskin-***@public.gmane.org
To: topluluk-hwKhmg4bpMiPzUZLMRJN387YNynx9R8/@public.gmane.org

[...]

2012/2/8 Ozgur Uckan <ozguruckan-***@public.gmane.org>

Þurada, benim de görüþ verdiðim, ACTA ile ilgili bir yazý var:
Bianet :: Nette Sansürün Yeni Adý #ACTA - Çiçek TAHAOÐLU

Hasan Berkay Çağır
2012-02-08 16:40:26 UTC
Tekrar merhaba,

Eğer destekçimiz çıkarsa,ben birkaç hosting firmasından sponsorluk
isteyip bu konuda bir site açalım diyorum. Eylem yapacağımız günlerde
büyük sitelere bildiri gönderebiliriz. Yapması kolay fakat destekçimiz
olması lazım,ne diyorsunuz?

En iyi dileklerimle,
Hasan Berkay Çağır
Post by Beril Aydingor
Merhabalar,
Öncelikle geç cevap verdiğim için özür dilerim.Bende bir lise öğrencisi
olarak internet sansürüne karşı yapabileceğim her şeyi yapmaya hazırım.Bunu
paylaştığınız için de ayrıca teşekkürler:)
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
Subject: [Topluluk] Re: [Topluluk] Re: [Topluluk] İnternet sansürüne savaş
açalım
[...]
Bianet :: Nette Sansürün Yeni Adı #ACTA - Çiçek TAHAOĞLU
[...]
iletişime girmek istedim. Türkiye halkının bütün Avrupa protestolarına
[...]
Bize göre Avrupa ülkelerinin hükümetlerine bo konuyla ilgili baskı uygulamak
için daha iyi bir zaman olamaz. Lütfen bunu okur okumaz benimle iletişim
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin

Erkin Ordulu
2012-02-08 17:35:57 UTC
Sadece bugÃŒne özel(8 şubat 2012), bÃŒtÃŒn TÃŒrkiye lokasyon Linux web hosting
paketlerinde %90 indirim bulunmaktadır.

İndirim sadece ilk ödeme için geçerli olduğundan, yıllık veya 2 yıllık
almanız çok karlı olacaktır.

*Ä°ndirim kodu:* *0802silvermoon*
*
*
*https://www.guzel.net.tr/ <https://www.guzel.net.tr/aff.php?aff=298>
*
Post by Hasan Berkay Çağır
Tekrar merhaba,
Eğer destekçimiz çıkarsa,ben birkaç hosting firmasından sponsorluk
isteyip bu konuda bir site açalım diyorum. Eylem yapacağımız gÃŒnlerde
bÌyÌk sitelere bildiri gönderebiliriz. Yapması kolay fakat destekçimiz
olması lazım,ne diyorsunuz?
En iyi dileklerimle,
Hasan Berkay Çağır
Post by Beril Aydingor
Merhabalar,
Öncelikle geç cevap verdiğim için özÃŒr dilerim.Bende bir lise öğrencisi
olarak internet sansÃŒrÃŒne karşı yapabileceğim her şeyi yapmaya
hazırım.Bunu
paylaştığınız için de ayrıca teşekkÃŒrler:)
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
Subject: [Topluluk] Re: [Topluluk] Re: [Topluluk] Ä°nternet sansÃŒrÃŒne
savaş
Post by Beril Aydingor
söylediğim gibi, Avrupa'da var olan öfkeden yararlanıp, TÃŒrkiye'deki
internet sansÌrÌne de son vericek gÌçlÌ bir hareket kurmalıyız.
DiÌer tavsiye ve önerilerinizi bekliyoruz.
Lyuben Laskın
Bianet :: Nette SansÃŒrÃŒn Yeni Adı #ACTA - Çiçek TAHAOĞLU
http://bianet.org/bianet/ifade-ozgurlugu/135856-nette-sansurun-yeni-adi-acta#
ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Beril Aydingor
olan gÌçlÌ öfke dalgasından faydalanmak.
Bize göre Avrupa Ìlkelerinin hÌkÌmetlerine bo konuyla ilgili baskı
uygulamak
Post by Beril Aydingor
için daha iyi bir zaman olamaz. LÃŒtfen bunu okur okumaz benimle iletişim
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin
errApps.net Uygulama Geliştirme
Furkan Mustafa
2012-02-08 18:23:23 UTC
Bu tarz spam ile ilk defa karşılaşıyorum :)

Ben hosting sağlarım arkadaşlar, dışarıdan sponsor bulmaya veya para
vermenize gerek yok. Özel mail atmanız yeterli.
Hasan Berkay Çağır
2012-02-08 18:34:06 UTC
Ben birşey söylemek istemedim ama siz benim de düşündüğümü
belirttiniz,teşekkürler. Hosting desteğiniz için ayrıca teşekkürler.
Bu tarz spam ile ilk defa karşılaşıyorum :)
Ben hosting sağlarım arkadaşlar, dışarıdan sponsor bulmaya veya para
vermenize gerek yok. Özel mail atmanız yeterli.
Sadece bugüne özel(8 şubat 2012), bütün Türkiye lokasyon Linux web hosting
paketlerinde %90 indirim bulunmaktadır.
İndirim sadece ilk ödeme için geçerli olduğundan, yıllık veya 2 yıllık
almanız çok karlı olacaktır.
*İndirim kodu:* *0802silvermoon*
*
*
*https://www.guzel.net.tr/ <https://www.guzel.net.tr/aff.php?aff=298>
*
8 Şubat 2012 18:40 tarihinde Hasan Berkay Çağır
Tekrar merhaba,
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
Subject: [Topluluk] Re: [Topluluk] Re: [Topluluk] İnternet sansürüne
savaş
Post by Beril Aydingor
[...]
Özgür Uçkan
Post by Beril Aydingor
[...]
Sansüre Karşı Ortak Platform E-posta Listesi

Erkin Ordulu

Nihad Karslı
2012-02-09 12:09:12 UTC
From: uyari-***@public.gmane.org
Subject: ihbar web ihbarlariyla ilgili

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ ve İLETİŞİM KURUMU
BİLGİ İHBAR MERKEZİ

Sayın Yetkili,
Bilindiği üzere, 04/05/2007 tarihli ve 5651 sayılı İnternet Ortamında
Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla
Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun 23/05/2007 tarihinde yürürlüğe girmiştir.
Başkanlığımızın Bilgi İhbar Merkezine aşağıda yer verilen alan adı/ URL
adresi ile ilgili ihbar/ihbarlar gönderilmiştir.
Bu e-posta ile şikayete konu İnternet adresi Başkanlıkça detaylı bir
inceleme yapılmadan tarafınıza bildirilmektedir. Şikâyete konu içeriğin
tarafınızca çıkartılması veya engellenmesi doğrudan talep edilmemektedir.
Bildirilen ihbara konu olan içeriğin öncelikle tarafınızca incelenerek
5651 sayılı Kanundaki sorumluluklarınız kapsamında ÖZDENETİM usulü ile
sonuçlandırılması hususunda gereğini rica ederim.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı

Not: Başkanlığımızca bildirimlerin yapılabilmesi için iletişim
bilgilerinizin ( e-posta, telefon, adres) gönderilmesini rica ederim.
Daha fazla bilgi için, www.ihbarweb.org.tr ve www.tib.gov.tr İnternet
adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

Dear Sir/Madam,
As it is known law no: 5651 relevant to Regulating broadcasts on the
internet and struggling against crimes committed on this platform dated
04/05/2007 came into force in 23/05/2007.
Our presidency\'s hotline received several reports connected to domain
name/URL address written below.
The aim of this e-mail is to predict you before our presidency starts to
detailed examination. It is not requested to remove or block directly
the content subjected to the reports.
It is respectfully submitted to examine the content subjected to the
declared report in scope of your responsibilities in law no: 5651
according to self-regulatory procedures.

INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES AUTHORITY
TELECOMMUNICATIONS PRESIDENCY

P.S: We kindly ask your contact information in order to notify you by
our presidency.
For further information you can also visit www.tib.gov.tr and
www.ihbarweb.org.tr .

IHBAR_ID;URL
349957;www.sarisinhaydar.com
Lyuben Laskin
2012-02-12 10:19:38 UTC
Herkeze tekrar merhaba. 25 şubatta ikinci protesto tarihi var. Sizce o
zamana kadar birşey dÃŒzenleyebilir miyiz TÃŒrkiye'de?

Lyuben Laskin
Post by Erkin Ordulu
Yok hocam spam değil r10.net te konusunu gördÃŒm ÃŒstÃŒne email i paylaşayım
dedim sadece link refli
Erkin Ordulu
08 Şub 2012 tarihinde 20:23 saatinde, Furkan Mustafa <
Post by Erkin Ordulu
[...]
* <https://www.guzel.net.tr/aff.php?aff=298>https://www.guzel.net.tr/
*
Tekrar merhaba,
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
savaş
Post by Beril Aydingor
[...]
ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Beril Aydingor
için daha iyi bir zaman olamaz. LÌtfen bunu okur okumaz benimle
iletişim
Post by Beril Aydingor
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin
--
Dr. Ozgur Uckan
<http://www.ozguruckan.com>http://www.ozguruckan.com
Berkay Çağır - <http://deadfish.us>deadfish.us <<http://www.deadfish.us>
http://www.deadfish.us>
Ozgur Uckan

Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
savaş
Post by Beril Aydingor
[...]
ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Beril Aydingor
için daha iyi bir zaman olamaz. LÌtfen bunu okur okumaz benimle
iletişim
Post by Beril Aydingor
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin
--
Lyuben Laskin

Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
savaş
Post by Beril Aydingor
[...]
ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Beril Aydingor
için daha iyi bir zaman olamaz. LÌtfen bunu okur okumaz benimle
iletişim
Post by Beril Aydingor
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin
--
Mustafa Akgul
2012-02-12 14:42:08 UTC
Merhabalar,

25 subat'da meydanlarda kuvvetli bir ses cikartabilirmiyiz bilmiyorum ama
en azindan genis bir banner dondurme, yer yer karartma yapabiliriz.

15 mayis yurusune katilan gruplari en azindan facebook ve diger soysal ağlarda
orgutleyebilmemiz gerekir.

Temsilciler listesini harekete gecirebilmemiz lazim.

Saygilar
Mustafa Akgul
Hasan Berkay Çağır
2012-02-12 15:02:33 UTC
Merhaba,

Bir eylem yapamasak bile, ki bence yapılır, geniş bir karartma düzenleyebiliriz.

En iyi dileklerimle,
Berkay
Çok iyi. Lütfen Facebook grubunu da daha aktif yapmama yardımcı olun. Bence
oradan çok insan toplama potansiyelimiz var.
Lyuben
Bence bir şeyler yapabiliriz. Bunu bir kaç grupla paylaşayım ben
(Alternatif Bilişim, LKD, İnetD, sansüresansür vb.)
Özgür
Herkeze tekrar merhaba. 25 şubatta ikinci protesto tarihi var. Sizce o
zamana kadar birşey düzenleyebilir miyiz Türkiye'de?
Lyuben Laskin
Yok hocam spam değil r10.net te konusunu gördüm üstüne email i
Date: Wed, 8 Feb 2012 10:50:05 +0200
savaş
Post by Beril Aydingor
[...]
Özgür Uçkan
Post by Beril Aydingor
için daha iyi bir zaman olamaz. Lütfen bunu okur okumaz benimle
iletişim
Post by Beril Aydingor
kurun.
Saygılarla,Lyuben Laskin