Tebrik
inci vardar
2011-05-15 21:50:28 UTC
Merhaba,

Bugün için herkese teþekkür etmek istiyorum. Çok kalabalýktýk, çok güzeldi.
Ellerinize, ayaklarýnýza, seslerinize saðlýk. :)
Ýnsan "keþke buna gerek olmasaydý" diyor ama gerektiðinde bir arada, omuz
omuza olabildiðimizi görmek umut verici.

Sevgiler,
Ýnci Vardar
--
Ýnci Vardar

Creativity helps artists die young, miserable, and penniless - so their art
can have meaning to the old, satisfied, and obscenely rich.
Ozgur Uckan
2011-05-15 22:05:17 UTC
Aynen katılıyorum...

İnternet tarihinin en kitlesel sokak eyemini gerçekleştirdik... aynı anda
bir çok farklı şehirde olması da cabası.

MÃŒthişti!

ÖzgÃŒr Uçkan
Post by inci vardar
Merhaba,
BugÃŒn için herkese teşekkÃŒr etmek istiyorum. Çok kalabalıktık, çok gÃŒzeldi.
Ellerinize, ayaklarınıza, seslerinize sağlık. :)
İnsan "keşke buna gerek olmasaydı" diyor ama gerektiğinde bir arada, omuz
omuza olabildiğimizi görmek umut verici.
Sevgiler,
Ä°nci Vardar
--
Ä°nci Vardar
Creativity helps artists die young, miserable, and penniless - so their art
can have meaning to the old, satisfied, and obscenely rich.
--
Dr. Ozgur Uckan
ozguruckan-***@public.gmane.org
http://ozguruckanzone.blogspot.com
Deniz Öğüt
2011-05-16 04:39:26 UTC
Merhaba,

Hepinize teşekkÃŒr ederim, bana böyle bir gÃŒn yaşattığınız için.

İnsan olduğumu hissettim. Kanarya tutmuş kedi gibiyim.

Nice bÃŒyÃŒk başarılara!

Deniz
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-16 20:31:22 UTC
Herkesin eline sağlık.

Daha büyük işler yapmak dileğiyle.. :)
Post by inci vardar
Merhaba,
Hepinize teşekkür ederim, bana böyle bir gün yaşattığınız için.
İnsan olduğumu hissettim. Kanarya tutmuş kedi gibiyim.
Nice büyük başarılara!
Deniz
--
--