EL INSAF!!
Erdem Dilbaz
2011-05-14 10:33:19 UTC
Arkadaþlar;

Çileden çýkýcam, aylar oldu hiçbir cevap alamadým þu soruma:
http://www.sansursuzinternet.org.tr/ adresiyle kim ilgileniyor!?

Bakýn orada buluþma yeri Galatasaray Meydaný diye geçiyor hala ki DEÐÝL!
TAKSÝM MEYDAN'DA buluþuyoruz!!

Ya biriniz ilgilensin ya da vakit alýyorsa verin bilgileri biz ilgilenelim.
Hala þunu düzeltemedik.

Haydi!
erdem.
Onur Demirtaş
erdem.
Doruk Fisek
2011-05-14 17:05:35 UTC
Arkadaşlar;
http://www.sansursuzinternet.org.tr/ adresiyle kim ilgileniyor!?
Bu soruyu ben bu listede ilk defa okuyorum. aylardır nerede soruyorsunuz
bilmiyorum sorunuzu.

Sorunuza cevap alamıyorsanız, kimse ilgilenmiyor demektir. O zaman
sorunuzu şu şekilde değiştirmeyi düşünebilirsiniz belki: "Ben web
sitesiyle ilgilenmek istiyorum, erişim verebilir misiniz?"

Çileden çıkmaktan çok daha kolaydır.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Erdem Dilbaz
2011-05-14 17:13:47 UTC
Bir tek platform burası değil internette doruk : )

Sent from my iPhone
Post by Doruk Fisek
Arkadaşlar;
[...]
Sansüre Karşı Ortak Platform E-posta Listesi
http://www.sansursuzinternet.org.tr/
Doruk Fisek
2011-05-14 17:26:49 UTC
Merhaba,
Post by Erdem Dilbaz
Bir tek platform burası değil internette doruk : )
Bu listede ilk defa dile getiriyorsunuz ama. Bu listeye üye bir sürü
insan da ilk defa okuyor.

O zaman, liste üyelerini de düşünerek bağırarak ve ünlemler kullanarak
değil, daha düzgün bir tonda ve işin geçmişiyle (nerelerde dile
getirdiğinizi, vb) beraber anlatmanız gerekiyor.

E-psotamın esas kısmını hala atlamış durumdasınız. Web sitesiyle
ilgilenmek gibi bir niyetiniz var mı?

Varsa, bir adım ileriye gidip, web sitesi için erişimin nasıl
alınacağına geçebiliriz.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Erdem Dilbaz

Doruk Fisek
2011-05-14 17:52:23 UTC
Merhaba,
Post by Erdem Dilbaz
Hocam ilgili sizseniz verin bilgileri. Degilseniz akıl vermeyin.
Ben "ilgili" değilim ama bir LKD üyesiyim. sansursuzinternet.org.tr
sitesinin teknik altyapısını LKD sağlıyor, eğer web sitesine erişim
istiyorsanız, derneğin çalışma takip sisteminde bunun ilgili bir kayıt
açıp bunun yapılmasını sağlayabilirim.

O nedenle "verin bilgileri" yerine, daha net biçimde siteye erişim
istediğinizi belirtmenizi rica edeceğim (kendi kendime gelin-güvey
olmayayım).

Öte yandan "akıl vermeyin" demek nasıl bir zihniyettir kavrayamadım. Bu
platformu bir topluluk çalışması sanıyordum ben. Topluluklar da ortak
akıl üreterek beraber çalışma yaparlar. Akıl istemiyorsanız, yanlış
yerdesiniz.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Erdem Dilbaz

Doruk Fisek
2011-05-14 18:00:15 UTC
Merhaba,
Post by Erdem Dilbaz
Ali Riza ile iletişimde kalır mısınız lütfen?
Birileri ile özelden iletişimle yürütülüyorsa niye herkese açık listeye
yazdınız ki sorununuzu?

Özelden iletişimlerle devam ettirseydiniz, ben (ve diğer liste üyeleri)
de sizin derdinizi anlamaya ve çözmeye çalışmasaydım.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Erdem Dilbaz

Doruk Fisek
2011-05-14 18:07:46 UTC
Merhaba,
Post by Erdem Dilbaz
Ozelle alakasini kurmayın. Uzun hikaye, bosuna yorduysam sizi
ilgilenmeyin benimle, bitsin.
O zaman siz de çözüm aramadığınız bir konuda listeye bağırarak yazmayın.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Erdem Dilbaz

Furkan Mustafa
2011-05-14 18:15:59 UTC
Boşverelim, ufak tefek şeylere gerilmeyelim. dayanışma içinde olmamız gereken zamanlarda gerilmeye gerek yok. Herhangi bir yerde bırakmak gerginliği bitirecekse, herhangi bir yerde bırakmak mantıklı bence.

Yarın görüşmek üzere. İyi Çalışmalar

Furkan Mustafa
Post by Erdem Dilbaz
Ne olur affedin beni bitsin bu çile.
Sent from my iPhone
Post by Doruk Fisek
Merhaba,
Deniz Öğüt
2011-05-14 17:56:45 UTC
Merhaba,
E-psotamın esas kısmını hala atlamış durumdasınız. Web sitesiyle
ilgilenmek gibi bir niyetiniz var mı?
Varsa, bir adım ileriye gidip, web sitesi için erişimin nasıl
alınacağına geçebiliriz.
Doruk'un söz ettiği, yakınmak x görev almak ikilisinden ikincisinin tercih
edilmesi gerektiği fikrine elbette katılıyorum, o fikri zayıflatmak istemem.
Fakat, bu "Ortak Platform" işinde, sorunun dÌğÌm noktasının Web sitesi
olduğu kanısında değilim. Sorun, Ortak Platform'un kendisinde. İçimden bir
ses, yÃŒkses sesle, bu platformun tedricen bittiğini söylÃŒyor. Durum o ise,
sitesi de öyle olur, e-posta listesi de... Yarınki eylemlerimizi yapalım
gÃŒzelce, bu konudaki fikirlerimi genişçe yazacağım blogumda ve bağlantısını
da buraya koyacağım. Yazı tamam gibi de, eylem öncesi gereksiz laf edilmiş
olacaktı. Salıya kadar yazmış olurum. Şimdi, bence, hiç buralara enerji
harcamayalım, yarınki eyleme yoğunlaşalım arkadaşlar. Üç telefon daha etsek,
iki kişi daha gelir belki.

Selam,

Deniz ÖğÌt
Erdem Dilbaz
2011-05-14 17:59:24 UTC
Ortak platform konusunda tekrar tartışmaya gerek var mı ya da yeni bir sayfa ki acmalı ben de bunları şu an dÌşÌnemiyorum. Salı gunÃŒ yazınız bahane olsun.

Yarın görÌşmek ÃŒzere.

Sent from my iPhone
Merhaba,
Deniz ÖğÌt
Erkam Ali Dönmez
2011-05-14 18:01:55 UTC
Hazýr konu yarýna gelmiþken, tam olarak sansursuzinternet platformunun
toplanma yeri var mýdýr yürüyüþ öncesi, oraya gelsem ben de?
Ortak platform konusunda tekrar tartýþmaya gerek var mý ya da yeni bir
sayfa ki acmalý ben de bunlarý þu an düþünemiyorum. Salý gunü yazýnýz bahane
olsun.
Yarýn görüþmek üzere.
Sent from my iPhone
Merhaba,
E-psotamýn esas kýsmýný hala atlamýþ durumdasýnýz. Web sitesiyle
ilgilenmek gibi bir niyetiniz var mý?
Varsa, bir adým ileriye gidip, web sitesi için eriþimin nasýl
alýnacaðýna geçebiliriz.
Doruk'un söz ettiði, yakýnmak x görev almak ikilisinden ikincisinin tercih
edilmesi gerektiði fikrine elbette katýlýyorum, o fikri zayýflatmak istemem.
Fakat, bu "Ortak Platform" iþinde, sorunun düðüm noktasýnýn Web sitesi
olduðu kanýsýnda deðilim. Sorun, Ortak Platform'un kendisinde. Ýçimden bir
ses, yükses sesle, bu platformun tedricen bittiðini söylüyor. Durum o ise,
sitesi de öyle olur, e-posta listesi de... Yarýnki eylemlerimizi yapalým
güzelce, bu konudaki fikirlerimi geniþçe yazacaðým blogumda ve baðlantýsýný
da buraya koyacaðým. Yazý tamam gibi de, eylem öncesi gereksiz laf edilmiþ
olacaktý. Salýya kadar yazmýþ olurum. Þimdi, bence, hiç buralara enerji
harcamayalým, yarýnki eyleme yoðunlaþalým arkadaþlar. Üç telefon daha etsek,
iki kiþi daha gelir belki.
Selam,
Deniz Öðüt
--
Erkam Ali Dönmez

mailto: eadonmez-***@public.gmane.org
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-14 18:17:48 UTC
Arkadaşlar,

Herkes işini gücünü bıraktı yarın ne kadar çok insan katılabilir,
nasıl daha güzel olabilir diye uğraşıyoruz. Herkes şimdi bunun
stresini yaşıyor. Bir sürü teknik ayrıntı ile boğşuyor Erdem de..
Hatta işin büyük kısmını çözmeye uğraşıyor.

Sevgili Doruk, haklısın. Görev almak istiyorum daha doğru.

Fakat bu sitenin güncel kalması Erdem'in de benim de işim değil. Yani
üzerimize almadık böyle bir görevi. Aslına bakarsan kendi adıma almak
da istemiyorum. Çünkü yapacak zamanım gerçekten yok. Fakat yarın
yapılacak bir yürüyüş var, ama sitedeki bilgiler yanlış. Düzeltmek
istiyoruz. O kadar.

Daha önceden de çeşitli sorunlar olmuştu. Erdem, bunların tümünün
toplamı yüzünden biraz sert anlatmış derdini.

Uzatmayalım derim. Erişim bilgilerini, sadece belirli problemleri
düzeltmek üzere bana ve Erdem'e göndermeni rica ediyorum. Bu mümkün
değilse, yanlışlığın düzeltilmesini görev alan arkadaştan rica
ediyoruz.

@Deniz Ögüt'ün sözünü ettiği soruna ben de katılıyorum. Zaten
arşivlere bakarsanız, çok daha önce ben ve bir kaç kişi daha 'bitsin
bu karşılıksız aşk' demişti.

Yeni bir sayfa açmamız gerek. Ayakları yere basan..

Selamlar..

--
Ali Rıza Keleş
Ortak platform konusunda tekrar tartışmaya gerek var mı ya da yeni bir sayfa
Post by Doruk Fisek
[...]
Fakat, bu "Ortak Platform" işinde, sorunun düğüm noktasının Web sitesi
olduğu kanısında değilim. Sorun, Ortak Platform'un kendisinde. İçimden bir
ses, yükses sesle, bu platformun tedricen bittiğini söylüyor. Durum o ise,
sitesi de öyle olur, e-posta listesi de... Yarınki eylemlerimizi yapalım
güzelce, bu konudaki fikirlerimi genişçe yazacağım blogumda ve bağlantısını
Ali Rıza Keleş
Doruk Fisek
2011-05-14 19:17:23 UTC
Merhaba,

Sat, 14 May 2011 21:17:48 +0300, Ali Rıza KELEŞ
Post by Ali Rıza KELEŞ
[...]
Her ikinize de birer kullanıcı adı/parolası gelmiş olmalı.

Ortada web sitesinin güncellenmesiyle ilgili bir "görev alan" arkadaş
olduğunu sanmıyorum. Linux Kullanıcıları Derneği sadece teknik altyapı
sağlıyor. LKD'nin çalışma kayıtlarından takip edebildiğim kadarıyla
bugüne kadar Özgür Uçkan dışında, LKD dışından kimseye web sitesine
erişim açılması da istenmedi.
Post by Ali Rıza KELEŞ
Yeni bir sayfa açmamız gerek. Ayakları yere basan..
Yeni sayfa açılacak olursa, "topluluk"u daha fazla işin içine dahil
eden bir yapı olmasını önereceğim. Burada bahsettiğiniz "aylardır
soruyorum", "arşivlerde var" gibi ifadelerin hiçbiri herkese açık olan
bu topluluk listesinde geçmedi.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-14 19:36:11 UTC
Merhaba,
Post by Ali Rıza KELEŞ
[...]
Teşekkürler Doruk.
Post by Ali Rıza KELEŞ
[...]
İşler daha hızlı olsun diye bir temsilciler listesi oluşturulmuştu.
Fakat iki liste arasında iletişim kurulamadı. Kötü yönetildi.
Temsilciler listesi işlevini yerine getiremedi vb..

Diğer listenin arşivlerinin linklerini verebilriz. Dileyen okuyabilir.

Selamlar..
--
Ali Rıza Keleş
Deniz Öğüt
2011-05-14 19:53:54 UTC
Merhaba,
Diğer listenin arşivlerinin linklerini verebilriz. Dileyen okuyabilir.
Ben diliyorum. Yani, gerçekten makbule geçer.

Peşinen teşekkÃŒr! :)

Deniz ÖğÌt
Deniz Öğüt
2011-05-17 10:20:19 UTC
Merhaba,
Post by Doruk Fisek
Merhaba,
Diğer listenin arşivlerinin linklerini verebilriz. Dileyen okuyabilir.
Ben diliyorum. Yani, gerçekten makbule geçer.
Peşinen teşekkÃŒr! :)
Deniz ÖğÌt
Yukarıda muhafaza ettiğim yazışma(lar) bu başlık altında idi.

Ali Rıza,

O bağlantıları almayı umabilir miyim?

(Sıra yavaş yavaş geliyor "Salı yazabilirim" dediğim metne. Temsilciler
listesinde yazılanlar, benim yazacağım şeyi etkilemeyecek aslında, ben *bu*
listenin bir ÃŒyesi olarak, Ortak Platformun bileşenlerinden birinin
(LKD'nin) temsilci olmayan bir ÃŒyesi olarak yazacağım, bulunduğum yerden
tarif edeceğim manzarayı ama, bilmek zarar getirmez elbet. Yani, o bağlantı,
olsa daha iyi. Ali Rıza "sağlayabilirim" dediği için söylÃŒyorum bunları;
sağlayıp sağlayamayacağını bilemem.)

Selam,

Deniz ÖğÌt
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-17 14:39:02 UTC
Merhaba,
olsa daha iyi. Ali Rıza "sağlayabilirim" dediği için söylüyorum bunları;
sağlayıp sağlayamayacağını bilemem.)
Liste, LKD tarafından yönetiliyor. Benimki de bir istekti sadece..
Yapabilecek birileri varsa rica etmiş olalım.
--
Ali Rıza Keleş
Deniz Öğüt
2011-05-17 15:25:10 UTC
Merhaba,
Liste, LKD tarafından yönetiliyor. Benimki de bir istekti sadece..
Yapabilecek birileri varsa rica etmiş olalım.
Veya ben sizin yapabileceğinizi yanlış anlamış olayım.

Listenin, içerik olarak, kime açılacağı kime açılmayacağıyla ilgili olarak,
yani genel olarak liste politikaları bakımından -benim de ÃŒyesi olduğum- LKD
tarafından yönetilmesi söz konusu bile olamaz, değildir.

LKD, Web sitesini ve ona bağlı olarak e-posta listelerini, elinden gelen bir
katkı olarak, Ortak Platform'a sundu. Bu kadar. Konunun sunucu, e-posta
listesi yazılımı gibi kısımlarıyla elbette LKD ilgilecektir, bir aksama
varsa ve ama, yine, o kadar.

Şöyle anlatayım: Bunun, Ortak Platform'un bir Webciye gidip "Bize site yap,
liste yap; anahtarını bize ver" demesinden hiç farkı yok. Ben işte o
ilgiliyi arıyorum. Muhtemelen bulamayacağım; görÃŒnÌş o. Şu anda ortak
Platform hakkında yayınlamak ÃŒzere bir şeyler yazıyor olma nedenim de o
zaten.

Anlaşıldığını umuyorum. Dolayısıyla, benim LKD'ye, LKD'den arkadaşlarımdan
temsilciler listesi için erişim istemem mÃŒmkÃŒn değil. Bu suç gibi bir şey
olur yahu!

LKD'ye en fazla şunu söylerim: "Arkadaşlar, buranın ilgilisi milgilisi yok;
cenazeyi kaldıracak bir yaşlı akraba bile gözÃŒkmÃŒyor. Burayı kapatalım!
Merhumu kimsesizler mezarlığına defnetmek bize kaldı." Ne karar verecekse
LKD organları o zaman karar verir. O tartışmayı burada yapmam zaten, LKD'nin
ilgili zeminlerinde yaparım. Ama iyi oldu, vesileyle bunu da konuşmuş
oluyoruz, "Bu site ve listelerin şu şu yapılar adına yöneticisi benim ve ne
mÃŒnasebet kapatacakmışsınız" diyen varsa, söylesin; sonra niza çıkmasın.

Selam,

Deniz ÖğÌt
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-17 15:40:25 UTC
Post by Doruk Fisek
Merhaba,
 Listenin, içerik olarak, kime açılacağı kime açılmayacağıyla ilgili olarak,
yani genel olarak liste politikaları bakımından -benim de üyesi olduğum- LKD
tarafından yönetilmesi söz konusu bile olamaz, değildir.
Evet evet, teknik olarak demek istemiştim. Barındırılması, bakımı vb..
Post by Doruk Fisek
LKD'ye en fazla şunu söylerim: "Arkadaşlar, buranın ilgilisi milgilisi yok;
cenazeyi kaldıracak bir yaşlı akraba bile gözükmüyor. Burayı kapatalım!
[...]
münasebet kapatacakmışsınız" diyen varsa, söylesin; sonra niza çıkmasın.
:) yorum yok..
--
Ali Rıza Keleş
Ozgur Uckan
2011-05-14 21:01:05 UTC
Doruk,

Yanılıyorsunuz, bu konu daha önce de ve bu listede de konuşuldu. Siteninin
altyapısı LKD tarafından sağlanıyor, ama admin işini Hakan Uygun yÃŒrÃŒtÃŒyor
ve anladığım kadarıyla yoğunluğu nedeniyle ilgilenemiyor. Sitenin admin
erişimi bende de yok. Dolayısıyla Erdem'in (belki ÃŒslubu biraz sert olsa da)
talebi pek de haksız sayılmaz.

Burada kimse LKD'yi eleştirmiyor, sitenin işleyişinin daha dÃŒzgÃŒn bir
şekilde yÃŒrÃŒtÃŒlmesi isteniyor. Dolayısıyla LKD'nin teknik destekte kalıp
adminlik işinin başkalarına verilmesi daha iyi olacak, ki bu konu daha önce
defalarca belki bu listede değil ama ben, Mustafa AkgÃŒl, Hakan Uygun ve
SansÃŒresansÃŒr ekibi arasında konuşuldu.

LKD ile ilgili duyarlığınızı anlıyorum, ama bu önemli eylem öncesi bu
gerçekten de önemsiz detaya takınılıp kalınmasını anlamıyorum. ÇÌnkÃŒ
dediğim gibi, eleştirinin hedefi LKD değil adminlik mekanizması.

Ve herkese:
Biz bir şekilde aramızda çözeriz, bu konuyu artık burada tartışmasanız
diyorum.

Sevgiler ve yarın görÌşmek ÃŒzere...

ÖzgÃŒr Uçkan
Post by Doruk Fisek
Merhaba,
Sat, 14 May 2011 21:17:48 +0300, Ali Rıza KELEŞ
Uzatmayalım derim. Erişim bilgilerini, sadece belirli problemleri
dÌzeltmek Ìzere bana ve Erdem'e göndermeni rica ediyorum. Bu mÌmkÌn
değilse, yanlışlığın dÃŒzeltilmesini görev alan arkadaştan rica
ediyoruz.
Her ikinize de birer kullanıcı adı/parolası gelmiş olmalı.
Ortada web sitesinin gÃŒncellenmesiyle ilgili bir "görev alan" arkadaş
olduğunu sanmıyorum. Linux Kullanıcıları Derneği sadece teknik altyapı
sağlıyor. LKD'nin çalışma kayıtlarından takip edebildiğim kadarıyla
bugÃŒne kadar ÖzgÃŒr Uçkan dışında, LKD dışından kimseye web sitesine
[...]
SansÃŒre Karşı Ortak Platform E-posta Listesi
http://www.sansursuzinternet.org.tr/
--
Dr. Ozgur Uckan
ozguruckan-***@public.gmane.org
http://ozguruckanzone.blogspot.com
Ali Rıza KELEŞ
2011-05-14 21:15:57 UTC
Tamam şu halde zaten sorun yok görünüyor.. Taksim Meydanı yazıyor
buluşma yeri..

Yarın umarım çok güzel olacak. Herkesin eline sağlık şimdiden..

Yarın görüşürüz.. :)
Post by Ali Rıza KELEŞ
Doruk,
Yanılıyorsunuz, bu konu daha önce de ve bu listede de konuşuldu. Siteninin
altyapısı LKD tarafından sağlanıyor, ama admin işini Hakan Uygun yürütüyor
ve anladığım  kadarıyla yoğunluğu nedeniyle ilgilenemiyor. Sitenin admin
erişimi bende de yok. Dolayısıyla Erdem'in (belki üslubu biraz sert olsa da)
talebi  pek de haksız sayılmaz.
Burada kimse LKD'yi eleştirmiyor, sitenin işleyişinin daha düzgün bir
şekilde yürütülmesi isteniyor. Dolayısıyla LKD'nin teknik destekte kalıp
adminlik işinin başkalarına verilmesi daha iyi olacak, ki bu konu daha önce
defalarca belki bu listede değil ama ben, Mustafa Akgül, Hakan Uygun ve
Sansüresansür ekibi arasında konuşuldu.
LKD ile ilgili duyarlığınızı anlıyorum, ama bu önemli eylem öncesi bu
gerçekten de önemsiz detaya takınılıp kalınmasını anlamıyorum.  Çünkü
dediğim gibi, eleştirinin hedefi LKD değil adminlik mekanizması.
Biz bir şekilde aramızda çözeriz, bu konuyu artık burada tartışmasanız
diyorum.
Sevgiler ve yarın görüşmek üzere...
Özgür Uçkan
Ali Rıza Keleş
Doruk Fisek
2011-05-14 21:54:23 UTC
Merhaba,
ama bu önemli eylem öncesi bu gerçekten de önemsiz detaya takınılıp
kalınmasını anlamıyorum.
Biz bir şekilde aramızda çözeriz, bu konuyu artık burada tartışmasanız
diyorum.
Bu e-postaya çok yanıt yazıp/sildim. Yazdıklarınızda birçok yanlış var.
Ama anlaşılan bunları düzeltmenin platformu burası değil.

Doruk

FİŞEK ENSTİTÜSÜ - http://www.fisek.com.tr
Mikro ......
2011-05-15 13:38:18 UTC
Deniz Öğüt
2011-05-17 10:53:16 UTC
Merhaba Arkadaşlar,

Kısaca Ortak Platform dediğim(iz) yapıya ilişkin fikirlerimi yazacağımı
söylemiştim; yapacağım. Ama bu arada, dÃŒzeltilmesi gereken başka şeyler
çıktı; bu başlık altında yazılan kısmını şimdi dÃŒzeltelim de, başka yerde
balon yapıp konuyu dağıtmasın. (DÃŒzelteceğim şey Sayın ÖzgÃŒr Uçkan'ın bu
başlık altında yazdıkları içinde; aynı e-postada yazdığı başka bazı şeyler
genel değerlendirmede ele alınmayı hak ediyor.)
Post by Ali Rıza KELEŞ
Doruk,
[...]
Sayın Uçkan,
Değerli Arkadaşlar,

Doruk Fişek'in bu başlık altında yazdıklarının, Uçkan tarafından ima
edilenle ne ilgisi var? "Burada kimse LKD'yi eleştirmiyor, ... LKD ile
ilgili duyarlığınızı anlıyorum..." lafları neyin ÃŒzerine söyleniyor? ÖzgÃŒr
Uçkan okuduğunu anlamamış diyeceğim, o da tuhaf olacak; dikkatli okumamış,
diyeyim.

Dikkatle okuyanlardan özÌr dileyerek kısa özet.
* Bir arkadaş, sitedeki hatalardan dolayı hafif yollu isyan etti
* Doruk, "işi dÃŒzeltmek istiyorsanız bir adım öne çıkın" mealinde bir şey
yazdı
* Doruk, soru ÃŒzerine, "Ä°lgilisi değilim ama LKD ÃŒyesiyim, alanı LKD
sağladığından dolayı, oraya erişim için yardımcı olabilirim" mealinde bir
şey dedi.
* İsyankar arkadaşa ve bir diğer arkadaşa daha siteye admin erişimi
sağlandı.
* İşin o kısmı kapandı.

Ne diğer arkadaş(lar)ın ne Doruk'un dediklerinde, "LKD'nin eleştirilmesi",
"LKD ile ilgili duyarlılık" falan yok. Bambaşka bir şey konuşuluyor. Sayın
Uçkan'ın mÃŒdahalesi yersiz, konu dışı, hatalı.

Bunu da yazalım ki, Uçkan'ın o manasız mÌdahalesi lamba gibi asılı kalmasın
başlığın sonuna doğru. Eğriyi doğrultalım.
Post by Ali Rıza KELEŞ
Biz bir şekilde aramızda çözeriz, bu konuyu artık burada tartışmasanız
diyorum.
Burası ilginç. "Siz" kimsiniz? "Aranızda" nerede nasıl çözeceksiniz? Niye
şimdiye dek çözmediniz?... Bunları genel değerlendirme metnimde ele almaya
çalışırım.

Selam,

Deniz ÖğÌt